Discover the Real How Many Years of Law School Will You Need in the United States?

Discover the Real How Many Years of Law School Will You Need in the United States?

ریاستہائے متحدہ میں آپ کو کتنے سالوں کے لاء اسکول کی ضرورت ہوگی؟

تعارف:

ایک طالب علم مختلف وجوہات کی بنا پر لاء اسکول جانے کا انتخاب کر سکتا ہے۔ چاہے آپ قانون کا مطالعہ کرنے میں دلچسپی رکھتے ہوں کیونکہ آپ قانونی خدمات فراہم کرنا چاہتے ہیں یا صرف اس پیشے کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں، اس بات کا اندازہ لگانا ضروری ہے کہ آپ کی ڈگری مکمل کرنے میں کتنے سال لگیں گے۔

اگرچہ بہت سے عوامل ہیں جو اس بات کا تعین کرتے ہیں کہ ایک Juris Doctor (J.D.) حاصل کرنے میں کتنا وقت لگے گا، قانون کے اسکول کی ٹیوشن، رہنے کے اخراجات اور اسکالرشپ دو بڑے عوامل ہیں جو آپ کے قانون کے اسکول کی تکمیل تک کی ٹائم لائن کو بہت زیادہ متاثر کر سکتے ہیں۔ اگر آپ یہ اندازہ لگانے کا بہترین طریقہ تلاش کر رہے ہیں کہ J.D. حاصل کرنے میں آپ کو کتنا وقت لگے گا، تو درج ذیل جدولیں اس وقت کا تخمینہ دکھاتی ہیں جو ہر ریاست کو لاء اسکول گریجویشن مکمل کرنے میں لگتا ہے۔

قانون کے اسکولوں کی تین قسمیں ہیں:

روایتی – یہ قانونی تعلیم کی سب سے عام قسم ہے۔ اس میں انڈرگریجویٹ ڈگری، قانون کی ڈگری (یا تو JD یا LLM) مکمل کرنا اور بار کا امتحان پاس کرنا شامل ہے۔

پارٹ ٹائم — اس قسم کے لاء اسکول پروگرام میں، طلباء اپنے پہلے دو سال لاء اسکول آن لائن مکمل کرتے ہیں۔ اس کے بعد وہ اپنے ڈگری پروگرام کے آخری دو سالوں کے لیے کیمپس کے روایتی ماحول میں چلے جاتے ہیں۔

آن لائن — آن لائن پروگرام تیزی سے مقبول ہو گئے ہیں کیونکہ وہ کام کرنے والے پیشہ ور افراد کو قانون کی ڈگری حاصل کرنے کی اجازت دیتے ہیں جبکہ ہر روز مطالعہ میں کم وقت گزارتے ہیں۔

یو ایس نیوز اینڈ ورلڈ رپورٹ نے 2015 کے لیے ریاستہائے متحدہ میں قانون کے اسکولوں کی اپنی درجہ بندی شائع کی۔ اس سال، 144 لاء اسکول ہیں جو جیوریس ڈاکٹر کی ڈگری پیش کرتے ہیں، جو کہ پانچ سال پہلے کے مقابلے دوگنی تعداد ہے۔

یو ایس نیوز اینڈ ورلڈ رپورٹ کے مطابق، قانون کے اسکولوں کی تین اقسام ہیں: علاقائی، غیر رہائشی اور غیر منافع بخش۔ علاقائی قانون کے اسکول عام طور پر لچکدار نظام الاوقات کے ساتھ کل وقتی پروگرام پیش کرتے ہیں۔ غیر رہائشی اسکول عام طور پر پارٹ ٹائم یا شام کے پروگرام ہوتے ہیں جن میں کورس کے چند اختیارات ہوتے ہیں۔ اور غیر منافع بخش اسکول عام طور پر آن لائن پروگرام ہوتے ہیں جو ڈگری یا کریڈٹ نہیں دیتے۔

وکلاء کی اکثریت (تقریباً 80 فیصد) لاء سکول جانے سے پہلے انڈرگریجویٹ ڈگری مکمل کرتے ہیں اور پھر ABA (ایسوسی ایشن آف امریکن بار کالجز اینڈ لاء سکولز) کے ذریعہ تسلیم شدہ لاء سکول سے گریجویٹ ہوتے ہیں۔ ABA ایکریڈیشن ملک میں لاء اسکول پروگرام کے لیے دستیاب پیشہ ورانہ شناخت کی اعلیٰ ترین سطحوں میں سے ایک ہے۔

بار امتحان

بار کا امتحان امریکہ میں وکیل بننے سے پہلے آخری مرحلہ ہے۔ یہ امتحان ریاست اور وفاقی قانون کے بارے میں آپ کے علم کے ساتھ ساتھ قانونی مسائل پر اس قانون کو لاگو کرنے کی آپ کی اہلیت کی پیمائش کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ متعدد حصوں پر مشتمل ہے، جن میں سے ہر ایک قانون کے مختلف شعبے کی جانچ کرتا ہے۔

بار کے امتحان کا انتظام ہر ریاست کے بار ایگزامینرز کے بورڈ کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ ہر سیکشن کے لیے پاسنگ اسکور عام طور پر ہائی اسکول ڈپلومہ سے لے کر ماسٹر ڈگری تک ہوتا ہے اور اس میں شامل موضوع کے لحاظ سے 10 فیصد یا زیادہ سے زیادہ 99 فیصد تک ہوسکتا ہے۔

ریاستوں کی اکثریت درخواست دہندگان کو اپنی ریاست کی بار ایسوسی ایشن میں داخلے کے لیے درخواست دینے سے پہلے اپنے ریاست کے بار کا امتحان دینے کا تقاضا کرتی ہے۔ زیادہ تر معاملات میں، آپ کو ریاست کی بار ایسوسی ایشن میں داخلہ لینے سے پہلے یہ امتحان پاس کرنا ہوگا اور اٹارنی بننے کی طرف اگلا قدم اٹھانے کی اجازت دی جائے گی- عام طور پر بار کا دوسرا امتحان پاس کرنا جسے ملٹی اسٹیٹ بار ایگزام (MBE) کہا جاتا ہے۔

بار کا امتحان وہ امتحان ہے جسے زیادہ تر ریاستوں میں قانون پر عمل کرنے کے لیے وکلاء کو پاس کرنا ضروری ہے۔ بار کا امتحان متعدد موضوعات پر مشتمل ہوتا ہے، بشمول آئینی قانون، فوجداری قانون، سول طریقہ کار، ثبوت، اور مقدمے کی وکالت۔ بار کے امتحان کو وکیل کے لیے سب سے اہم امتحانات میں سے ایک سمجھا جاتا ہے، کیونکہ یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آیا اس کے پاس قانون پر عمل کرنے کے لیے ضروری علم ہے۔

اسٹیٹ بار کا امتحان پاس کرنے کا عمومی اصول یہ ہے کہ آپ کو ممکنہ 200 پوائنٹس میں سے کم از کم 150 اسکور کرنے چاہئیں۔ اگرچہ ہر ریاست کا اپنا کم از کم پاسنگ اسکور ہوتا ہے، لیکن یہ عام طور پر 150 اور 160 پوائنٹس کے درمیان ہوتا ہے۔ کچھ ریاستوں میں کم از کم زیادہ ہے؛ دوسروں کے پاس کم ہیں.

پاسنگ سکور ریاست سے ریاست اور ریاستوں کے اندر بھی وسیع پیمانے پر مختلف ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر، کیلیفورنیا کا تقاضا ہے کہ آپ اس کے بار کے امتحان میں 162 پوائنٹس حاصل کریں جبکہ نیویارک کا تقاضا ہے کہ آپ ان کے امتحان میں صرف 144 پوائنٹس حاصل کریں (لیکن پھر بھی یہ ضروری ہے کہ آپ کم از کم آدھے سوالات درست کریں)۔

لاء اسکول کا پہلا سال

ہر قانون کا اسکول اپنا مطالعہ کا نصاب طے کرتا ہے۔ لاء اسکول کا پہلا سال شدید مطالعہ اور سیکھنے کا دور ہوتا ہے، لیکن یہ ایک ایسا وقت بھی ہوتا ہے جب آپ اپنے ہم جماعتوں اور پروفیسروں سے واقف ہوتے ہیں۔ بنیادی نصاب کے علاوہ، آپ معاہدوں، جائیداد، ٹارٹس، مجرمانہ طریقہ کار، اخلاقیات، اور دیگر موضوعات کی کلاسیں لیں گے جو آپ کو بنیادی قانونی معلومات تیار کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

زیادہ تر طلباء تحریری، تحقیقی طریقوں، اور قانونی تحقیق اور مسودے کے کورسز لیتے ہیں۔ کچھ اسکول ایسے شعبوں میں اختیاری پیش کش کرتے ہیں جیسے کہ ٹرائل ایڈوکیسی یا ماحولیاتی قانون جو آپ کی دلچسپی لے سکتے ہیں۔

آپ کے پہلے سال کا بقیہ حصہ کمپنیوں یا سرکاری ایجنسیوں میں انٹرنشپ کے ذریعے قانونی پیشے کی تلاش میں یا مفاد عامہ کی قانونی فرم یا غیر منافع بخش تنظیم میں کام کرنے میں صرف کیا جائے گا۔ کچھ معاملات میں، گریجویشن سے پہلے عملی تجربہ حاصل کرنے کے لیے یہ آپ کا واحد آپشن ہو سکتا ہے کیونکہ بہت سی ملازمتوں کے لیے کل وقتی ملازمت شروع کرنے سے پہلے گریجویشن کے بعد ایک اضافی سال درکار ہوتا ہے۔

لاء اسکول کا پہلا سال سب سے مشکل ہوتا ہے۔ یہ نیا مواد سیکھنے، اپنے ہم جماعتوں اور پروفیسروں سے ملنے اور فیصلہ کرنے کا وقت ہے کہ یہ آپ کے لیے صحیح انتخاب ہے یا نہیں۔

لاء اسکول کا پہلا سال خاندان اور دوستوں سے دور رہنے کی عادت ڈالنے کا بھی وقت ہے۔ آپ لمبے وقت تک کام کرتے رہیں گے، اس لیے ایسے دوستوں کو تلاش کرنا ضروری ہے جو سخت محنت کر رہے ہوں۔ اگر آپ کو اپنی کلاسوں میں کوئی دوست نہیں ملتا ہے، تو آن لائن ان گروپس کو تلاش کریں جو دن یا رات میں ملتے ہیں۔ آپ طلبہ تنظیموں جیسے قانون کا جائزہ لینے یا موٹ کورٹ ٹیموں میں بھی شامل ہو سکتے ہیں۔

لاء اسکول کا دوسرا سال وہ ہوتا ہے جب آپ واقعی اپنے نئے مضمون کو اتنی اچھی طرح سے سیکھنا شروع کرتے ہیں کہ آپ اس کے بارے میں کسی تعلیمی مقالے یا قانونی مختصر میں لکھنے میں آسانی محسوس کرتے ہیں۔ یہ ممکنہ طور پر پہلے سال کے مقابلے میں ایک آسان وقت ہو گا کیونکہ آپ کے جذب ہونے کے لیے کم مواد ہو گا، لیکن پھر بھی یہ ضروری ہے کہ آپ جو کچھ کر رہے ہیں اس پر توجہ مرکوز نہ کریں کیونکہ اگر آپ ایسا کرتے ہیں، تو ایسا کوئی طریقہ نہیں ہے کہ کوئی اور سمجھ سکے۔ آپ کس بارے میں بات کر رہے ہیں!

نتیجہ:

ریاستہائے متحدہ میں، آپ جس ریاست میں وکیل بننا چاہتے ہیں اس کے لحاظ سے لاء اسکول کی تعلیم کے تقاضے مختلف ہوتے ہیں۔ کچھ ریاستوں میں تعلیم کے کوئی تقاضے نہیں ہیں، جبکہ دیگر یہ لازمی قرار دیتے ہیں کہ تمام مستقبل کے وکلاء کو بار کا امتحان دینے کی اجازت دینے سے پہلے یا تو ایک جیوری ڈاکٹر یا بیچلر آف لاء ہو۔

N.B.: اس مضمون میں لا اسکول کے لیے اہلیت کے تقاضوں یا داخلہ کے معیارات کے بارے میں معلومات شامل نہیں ہیں۔ آپ کو کسی بھی لا اسکول میں داخلہ کے شعبے سے رابطہ کرنا چاہیے جس پر آپ ان کی مخصوص ضروریات کے بارے میں مزید جاننے کے لیے غور کر رہے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *